Pages

Sunday 31 August 2014

La cules de alune


Ieri am fost la cules de alune. Stim de mai multi ani un copac plasat la marginea unei ape, oarecum izolat, insa pe cit de singuratic creste, e pe atit de inalt si plin de alune. Anul acesta se pare ca i-a mers deosebit de bine, caci e spectaculos cit de multe si de mari ii sunt roadele.

Ne-am dus dealtfel mai mult 'sa vedem despre ce e vorba', caci tot ne plimbam prin zona, vremea era frumoasa.. Ajunsi acolo, am inceput modest, adica sa culegem alunele de pe jos, care erau deja foarte multe.


Dupa ce ne-am mai catarat si in copac, ca mitzele, si am scuturat un pic, a fost de-a dreptul impresionant cit a putut sa 'ploua' cu alune.


Am reusit sa culegem in timp record aproximativ 4 kg de alune. Nu le punem la socoteala pe cele pe care le-am consumat la fata locului. Erau asa de multe, incit la un moment dat am ajuns la un fel de saturatie a culesului si am plecat. Am mai lasat si 'pentru veverite'.
Intrebarea este: ce facem cu 4 kile de alune proaspete?? Caci ar fi bine, nu-i asa, de consumat multe chiar acum, abia culese. Una din idei ar fi sa facem ciocolata cu alune; suna bine, isn't it? Sau poate sa adaugam alune maruntite in müsli. Sau poate..

Momeala pentru Chip si Dale:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...